.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سردار فضلی: هزینه فتنه‌گری پایین است

جانشین فرمانده سازمان بسیج گفت: کاروان 600 هزار نفری دانش آموزی را در قالب درس آمادگی دفاعی سازماندهی کرده ایم که اعتبار 360 هزار نفر برای اعزام به اردوهای راهیان نور تامین شده و تا قبل از پایان سال 300 هزار نفر از آنها به جنوب کشور اعزام شدند.

سردار علی فضلی جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین درباره مهمترین برنامه های سازمان بسیج برای سال آینده گفت: بسیج همواره بر اساس رسالت و ماموریتی که دارد طبیعی است که گام های عمیق تر و جدی تری نسبت به سال گذشته در نظر گرفته است و باید در حوزه هایی که به عنوان ماموریت برای سازمان بسیج مستضعفین تعریف شده قدم برداریم.

وی افزود: سازماندهی ارتش بیست میلیونی، مقابله جدی با جنگ نرم دشمنان و عمق بخشی و ایجاد بصیرت از مهمترین راهبردهای بسیج است. علاوه بر اینکه باید نیروهای مسلح و به ویژه نیروهای سپاه پاسداران را در عرصه های زمینی، هوایی و دریایی که توفیق حمایت و پشتیبانی از آنها در عرصه های دفاع بر عهده بسیج مستضعفین است را تقویت و حمایت کنیم.

سردار فضلی با بیان اینکه در حوزه مباحث فرهنگی رسالت سنگینی را پیش روی داریم، تصریح کرد: محوری‌ترین نگاه و اندیشه و ساختاری که فراگیرتر از همه حوزه ها است حوزه فرهنگ است و همچنین در عرصه سازندگی و فعالیت در اردوهای راهیان نور و عرصه های مورد نیاز نظام و انقلاب اسلامی کارهایی را در دستور کار داریم و امیدواریم با لطف خداوند بتوانیم قوی تر از گذشته گام بر داریم.

جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین به برنامه های این سازمان برای سال 90 اشاره کرد و افزود: اجرای طرح صالحین که دو سال است در سپاه پاسداران آغاز شده و طرح تقویت بنیه قرآنی در خواهران و برادران بسیجی به عنوان یک طرح تعالی قرآنی را در دستور کار قرار داده‌ایم که در آن باید سازماندهی بیش از صد هزار حلقه صورت پذیرد که هم اکنون نزدیک به شصت هزار حلقه در سطوح و لایه های مختلف تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در حوزه بسیج سازندگی، دانشجویان عزیز همت زیادی به خرج دادند و در کمک به مناطق محروم با کمک بخشهای دولتی در عرصه های مختلف حضور پیدا کردند.

سردار فضلی تصریح کرد: در حوزه راهیان نور به عنوان یک اقدام مهم فرهنگی نیز توفیقات فراوانی در کشورمان حاصل شده است و تصمیم داریم راهیان نور را که در کشورمان تنها محدود به بازه زمانی 15 اسفند تا 15 فروردین شده به طول سال تبدیل کنیم تا همه پنج استان را در بر بگیرد.

وی تصریح کرد: کاروان 600 هزار نفری دانش آموزی را در قالب درس آمادگی دفاعی سازماندهی کرده ایم که اعتبار 360 هزار نفر برای اعزام به اردوهای راهیان نور تامین شده است و تا قبل از پایان سال 300 هزار نفر از آنها به جنوب کشور اعزام خواهند شد.

*هزینه فتنه گری در کشورمان پایین است

جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص محاکمه عوامل داخلی فتنه برای جلوگیری از اقدامات مشابه 25 بهمن در سال آینده گفت: چشم انداز سران فتنه مشخص است و باید با سران فتنه به صورت قاطع برخورد شود.

سردار فضلی ادامه داد: هزینه فتنه گری در کشور ما بسیار پایین است و به همین دلیل برخی به خود جسارت دادند و اقدام ناپسند 25 بهمن را ترتیب دادند که با واکنش جدی مردم ولایتمدار کشورمان مواجه شد و هم اکنون قوه قضاییه به صورت جدی پیگیر محاکمه فتنه گران است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.212 seconds.